Федрыч и Одинокий мужчина: Про любовь к маме - не только у нас но и у нас тоже.


Про любовь к маме от самого Федрыч и Одинокий мужчина. любовь к маме стихи. А ещё в комплекте Песня про Волков. Виталик..

А чё как у других?: 0

Певец: Федрыч и Одинокий мужчина

Название песни: Про любовь к маме

Сколько слушать?: 03:07

А когда добавили?: 2015-08-08


Скачать

Загрузка...

Другие песни этого исполнителя Федрыч и Одинокий мужчина


Текст песни целиком и бесплатно:

Andy Samberg: Oh dang..
Justin Timberlake:What is it dawg?
AS: I forgot it’s Mother’s Day.
JT: Didn't get a gift for her.
AS: Other plans got in the way.
She’ll be so disappointed.
JT: Damn I forgot it too.
AS: This could have been avoided.
Both: What the hell are we gonna do?

JT: My mom’s been so alone
Ever since my daddy left.
AS: COLD
JT: No one to hold her tight
Life has put her to the test.
AS: I know just what you mean,
My mom’s been so sad and gray
JT: Word
AS: My dad can’t satisfy her in the bedroom ever since he passed away.

Both: Hold up.
AS: You thinkin’ what I’m thinkin’?
JT: I’m thinkin’ I’m thinkin’ too

Both: Slow up
AS: What time is it dawg?
JT: It’s time for a switcharoo
Both: We both love our moms, women with grown women needs
I say we break ‘em off
Show ‘em how much they really mean

(Chorus)
‘Cause I’m a Mother Lover
You’re a Mother Lover
We should fuck each others mothers
JT: fuck each others moms
I’m pushing that way where you came out as a baby
ain’t no doubt that shit is crazy
Fuck each others moms

‘Cause every Mother’s Day needs a Mother’s Night
If doing it is wrong, I don’t wanna be right
I’m callin’ on you ’cause I can’t do it myself
To me you’re like a brother, so be my mother lover

AS: I’m layin’ in the cut waitin’ for your mom
Clutchin’ on this lube and roses
JT: I got my digital camera, I’m gonna take your momma through a million poses
AS: They will be so surprised
JT: We are so cool and thoughtful
AS: Can’t wait to pork your mom
JT: I’m gonna be the syrup, she can be my waffle
Both: Shout up
JT: My mother loves bubble bath with chamomile
Both: Straight up
AS: Give it to my mom d-d-d-d-d-doggy style
Both: This the perfect plan
For a perfect Mother’s Day
They have to rename this one
All up under the covers day

(Chorus)

It would be my honor to be your new step-father
JT: It would be my


Возможно вам захочется посмотреть ещё и вот это или то:


Видео:

Песня про Волков. Виталик.
Песня про Волков. Виталик.



А здесь комментарии которые никто не читает:

Добавить коментарий который никто не будет читать



Каптча: